Hledat | Pokročilé vyhledávání
Navigace:  Úvodní stránka > Navštívili jsme > Kaple svaté Markéty

Kapli svaté Markéty ve Žďáru nad Sázavou jsem našel na internetu v době, kdy jsem hledal ideální romantické místo, kde se svojí přítelkyní oslavím naše výročí.

Velice mě zaujaly internetové stránky, kde jsem si prohlédl spoustu fotek kaple, která byla manželi Hendrychovými v posledních letech kompletně zrekonstruována v malý a překrásný rodinný penzion s historickou duší.

Penzion nabízí ubytování přímo v prvním a druhém patře kapličky. Kapacita je 2 apartmány a 2 podkrovní pokoje s možností výhledu do zámecké zahrady s barokní věží, kde v případě zájmu je ubytování taktéž možné.

Já jsem po dlouhém vybírání zvolil jeden ze speciálních balíčků, které jsou hostům nabízeny. Pro přítelkyni byl výlet do kapličky ve Žďáru nad Sázavou překvapením, a proto jsem vybral opravdu "Luxusní pobyt pro 2 osoby na jednu noc", v ceně bylo ubytování v jednom z apartmánů, studená večeře s lahví francouzského vína připravená na pokoji, kytice růží a snídaně.

Hned druhý den odpoledne jsme vyrazili na objednaný pobyt a cestou jsme si dle doporučení p. Hendrycha udělali přestávku u místního rybníka na výlet na kolečkových bruslích. Po příjezdu ke kapli jsme auto zaparkovali na vyhrazeném parkovišti a vydali se ubytovat.

Hned po příchodu do kaple na Vás dýchne atmosféra pohody a klidu, kterou dnes jen těžko někde hledáte. Slečna recepční nám předala klíč od pokoje a nás čekalo veliké překvapení v podobě nádherně připraveného pokoje. Od dveří byla poházena poupata růží až k posteli, na stole hořící svíčky a bohatá večeře s vychlazenou lahví francouzského vína. Po chutné a romantické večeři jsme si ještě zašli na italskou kávu na zahrádku, kde se můžete pokochat keramickými výrobky p. Hendrychové či ocenit výstavu fotografií místního umělce.

Po dobré večeři, výborné kávě a s dobrou náladou jsme vyrazili na procházku k místnímu pahorku "Zelené hoře" a poutnímu baroknímu kostelu sv. Jana Nepomuckému. Kostel s překrásným výhledem na okolí je vzdálen asi 8 min. od penzionu a je ideální malou večerní procházkou.

Celý pobyt jsme zakončili druhý den ráno výbornou a pestrou snídaní v zahrádce. Čas strávený zde byl báječný a určitě bychom toto místo každému doporučili.

Za GMcompany

Více informací o hotelu:
Základní zápis Kaple svaté Markéty

Kaple svaté Markéty
Kaple svaté Markéty Kaple svaté Markéty Kaple svaté Markéty Kaple svaté Markéty Kaple svaté Markéty Kaple svaté Markéty

Mapa

Wellness Hotel Patince

Patince

Wellness Hotel Patince je oázou pokoja a harmónie, kam môžete uniknúť pred stresom okolitého uponáhľaného sveta. U nás úplne vypnete a zabudnete na starosti, dokonale zrelaxujete svoje telo i dušu.

Villa Regenhart

Jeseník

Nově zrekonstruovaný wellness & spa hotel se nachází v lázeňském městě Jeseník. Místo je vyhledávané nejen kvůli zdejším světově proslulým lázním, ale také pro unikátní klima a krásnou přírodu.

PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel

Praha 10 Benice

Jedinečný design a komfortní vybavení hotelových pokojů, lokalita hotelu a široké zázemí sportovních a relaxačních aktivit se Park Holiday řadí k výjimečným a ojedinělým hotelům pražského regionu.

Hotel Happy Star

Znojmo

Poznejte pohodlné, příjemné a moderní prostředí hotelu Happy Star, který byl postaven teprve v roce 2005. Hotel se nachází v Hnanicích, 8 km od města Znojmo. Nechte se okouzlit Národním parkem Podyjí nebo moravským vínem, sportujte či odpočívejte.

April hotel Panorama

Rychnov nad Kněžnou

April hotel Panorama Rychnov nad Kněžnou nabízí luxusní ubytování, restauraci, krytý bazén, vířivku, saunu, masáže, romantické víkendové pobyty, letní zahrádku, dětské hřiště, pétanque, kroket, parkování.